Vecka 4!!

Ny vecka, nya möjligheter! Vilken klyscha! Hur många lovar
inte sig själva att göra en bättre vecka? Och hur många
lyckas bryta det innan onsdagen? =) Jag erkänner, jag är
en av dessa! Istället lovar jag mig själv att göra det bästa
av situationen! Jag har hittat en ny motivation som fått
mig att ge mig själv en utmaning under en månads tid!!!



Jag börjar min måndag med en kopp kaffe, härlig frukost och Vakna!
med the Voice! Älska som sagt mina mornar =) En stressfri miljö är
den bästa starten på varje morgon!

Min utmaning hr med träning och att komma i form att göra. Men jag
tänker inte mer utförligt gå in på vad exakt det är utan det kommer
ni får se ett resultat på om en månad. Men första steget är att köra
ett pass Body Pump ikväll med Katja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0