Nyårslöften?

Har du precis som många andra lagt av ett eller flera nyårslöften?
Vad handlar dina löften om? Eller ska du bryta trenden med att
inte ha ett nyårslöfte bara för att du inte kommer kunna hålla det?
I mitt fall så har jag inte gett några löften men kommer fokusera
mer och mindre på vissa saker...
.
1. Jag kommer fokusera mer på träningen och få in en rutin där med
favoritpass och fasta pass jag gillar. Det ska inte vara ett måste att gå
till gymmet utan ett nöje!
.
2. Jag kommer lägga fokus på välmående, att kunna slappna av utan
att känna massa måsten och att vara lugn i att vara ensam hemma.
.
3. Jag kommer lägga fokus på att laga mera mat på kvällarna istället
för att slarva med skräpmat och mackor.
.
4. Jag kommer lägga störst fokus i att hitta ett jobb/utbildning som jag
trivs med och samtidigt lista ut vad jag vill göra när jag blir stor!
.
Jag är tyvärr en utav de människor som ännu idag (26 år gammal!!)
inte har kommit på vad jag vill göra när jag blir stor! Vad "mitt yrke"
är så att säga. Jag har haft många funderingar men inget som riktigt
har klickat hos mig. Har dock kommit ett steg närmare en lösning på
det nu. Jag tror mig veta vad jag vill och vilken utbildning jag ska läsa!
Mer om det i ett senare inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0