Inredning

Igår på vår lilla kvällspromenad började jag och Micke
diskutera inredning och ni skulle se förvåning när jag
upptäckte hur himla olika smak vi har på det. Hur ska
detta gå tänkte jag? Jag har inrett sovrummet bland
annat väldigt Shabby Chic och det var det rumet Micke
gillade minst?! Hade inte en aning. Detta måste vi göra
något åt, för jag vill ha ett hem där båda är med och
bestämmer hur det ska se ut?! Eller hur har ni det?
-----
-----
Nu har jag försökt hitta en stil som vi båda gillar och
kollat på lite möbler och bloggar för inspiration. Detta
är bland annat lite av den stilen vi båda gillar...
-----
-----
(Den här sitter redan på väggen i köket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0