Det börjar...

Ja, så här ser jag då ut idag. Värker fortfarande i
käken och bultar. Har inte varit svullen fram tills
nu men nu börjar svullnaden komma...
Ni kan se en liten bula på min högra sida här. Är ännu inte
så stor men imrogon kommer det vara som värst. Ni kan se
hur jag såg ut sist här. Det var ett och ett halvt år sedan då
jag tog den vänstra visdomstanden med samma operation.
.
Själva proceduren tar mindre än en timme och givetvis känns
det inget alls när dem opererar. Det som var värst är dem sex
bedövningsspruterna jag får innan. Sedan får man är väldigt
rolig känsla i hela högra sidan av käken som bara domnar av.
Efter det var det dags att gå in i operationssalen =/
Det är ju mest obehagligt att känna när dem borrar, krossar,
sågar och drar i den stackars lilla tanden. Sen så är nästa
obehag då bedövningen släpper.. ajajaj!
.
Lever på flytande föda nu dem första dagarna vilket är svårt
då det finns så mycket kakor, hembakat godis och väldigt
god mat här! =/ Ni anar inte hur sugen man är på att tugga
mat när man verkligen inte kan eller får!!
Har så svårt att gapa så vet inte hur det skulle kunna gå till
att tugga =/

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars söta Sandra... :( det låter inge kul alls... Tänker på dej!

2012-01-03 @ 21:11:53
URL: http://miiizan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0