Det blir sällan som man tänkt sig...

Har precis kommit hem ifrån middagen. Blev inte riktigt som
vi hade tänkt oss. Det var totalt fullt överallt! Vet inte vad
det var med Växjö och just ikväll. Men tillslut hittade vi ett
bord, beställde lite mat och lite dricka. Det var trevligt =)
Nu sitter jag och varvar ner med att blogga och samtidigt
kolla på Rocky IV på sexan. Kan ju säga att man blir sjukt
motiverad till att träna. Så många tankar som flyger i
huvudet när man får den kicken. Till exempel som min
briljanta ide om att ta mig ut och springa imorgon innan
jobbet. Låter som en kanon ide men jag vet att det aldrig
kommer hända när jag väl vaknar imorgon =/
Ingen morgonmänniska direkt...
Hittade by the way denna stol idag på Åhlens när jag var
på stan. Tycker den är sjukt snygg och hade passat grymt
bra i vardagsrummet som inredning och även som en extra
sittplats. Fanns i massa andra färger men jag tror att denna
blir mest anpassningsbar.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jamen det var ju det :) Och vi får göra det samma ;)



Hejja hejja ut och spring men ta det försiktigt, verkar halt...

2012-01-14 @ 08:33:19
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0