Ruskväder

Idag är det ett riktigt höstväder ute. Det har regnat och blåst
i stort sett hela dagen. Det positiva med detta är att jag varit
lediga, varit på gymmet, tagit en promenad med Charlotte och
totte och suttit i soffan under filten med en kopp te och sett
på bra tv-serier. Det sistnämnda är det bästa med regnoväder!
Var på core tidigare idag, och jag lovar att min mage ger sig
till känna! Grymt bra pass. Även fast jag fortfarande har svårt
med att hitta min magmuskler i alla övningarna så gav den
grymma intruktören motivation, inspiration och hjälp!
Instruktören kan ju nämnas vid namn som Mariella, störtskön
tjej som även råkar vara min kollega på stadium =)
Imorgon ska jag köra ett aerobics pass med min andra kollega
Johanna, kommer garanterat gå vilt till då min kordination
inte är den bästa. Men man måste testa =)
Sitter på Mickes mac just nu och skulle så gärna vilja visa ett
kort på Rocky som ligger här bredvid ihopkurad i min filt, men
jag förstår inte hur denna funkar! Dock är den ändå bättre än
min lilla pc... =/
Så det blir ett tråkigt inlägg med bara text!
Ska in och kika på HM och Nelly på nätet så jag kommer säkert
visa det jag hittar... eller beställer???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0