Mysstämning

Igår vart det ne lugn hemmakväll. Dag sju av att inte äta något
godis och det går fortfarande förvånadsvärt bra. Ingen läsk eller
choklad hittills, något som jag åt för ofta förut. Micke är lika
duktig han som också kör på samma utmaning.



Vi fixade i ordning lite mysstämning igår till filmen vi såg. Vi valde
att se Thor. Riktigt bra film, den rekommenderas. Gillar filmer där jag
blir som helt paralyserad och så inne i filmen som jag blev utav denna.
Vi poppade lite popcorn (utan socker) och bubblade lite vatten och njöt
utav det till filmen.

Idag blir det lugnt. Lite halvdant väder ute. Vi tar oss väl ner till stan
senare i eftermiddag och kikar lite. Annars får ni ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej söta Sandra :-)



Vet att du redan är igång med din utmaning, men tänkte att du kanske ville fortsätta i oktober? Jag har startat en blogg: Sweet like sugar - bli med på en sockerfri månad du oxå :-)

Tänkte att det hade vart kul om vi var ett gäng som bloggade om samma tema ;-)

Efter sockerfri månad kommer det en annan utmaning :-)



Bli med? :-)



KRAMIZ



Mia

2011-09-21 @ 11:24:32
URL: http://sockerfrioktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0