Månadens utmaning.



Japp, det är precis det jag har startat för mig själv idag.
Och det som är min utmaning är att inte äta godis eller
sötsaker på 30 dagar!!



Varje månad kommer jag att posta en utmaning som jag ska köra.
Ni får gärna vara med mig och stötta eller delta själva! Dock har det
redan gått fem dagar på denna månad men bättre sen än aldrig va??

Det som jag räknar till gosid/sötsaker är:
- Godis (givetvis)
- Kakor
- Bullar
- Tårta
- Chips (ostbågar)
- Bakverk

Sedan ovanför detta ska ajg endast dricka läsk på fredagar/lördagar.

Nej, nu blir det till att laga mat och sedan ska jag fixa en ny layout
till bloggen, börjar tröttna på denna nu...


Kommentarer
Postat av: Patricia

Kul med ny bloggdesign. Men de nya färgerna gör texten lite svårläst.

2011-09-06 @ 17:57:01
Postat av: Sandra

Tack! Ja det blev lite dumt, men jag visst inte riktigt hur jag ville ha det =/ Men jag kör nog på detta ett tag, med svart text då =P

2011-09-06 @ 21:44:43
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0