Ledig dag framöver!

Imrogon är det onsdag vilket innebär ledighet för mig! =)
Dagen kommer att spenderas på morgonpromenad, core-
pass klockan 12, shopping på eftermiddagen och avslutas
med ett Body Pump passa åtta på kvällen. Sedan har jag
även den roliga men nödvändiga tvätten att ta hand om
på eftermiddagen imorgon också.

Men allt känns väldigt bra just nu. Livet går lekande lätt
och jag har helt totalt ändrat syn på mitt liv. Läser som
tidigare nämnt boken "the secret" eller hemligheten som
den heter på svenska och det ger en verkligen ett helt
annat perspektiv på livet. Jag har upptäckt att ju mer jag
läser i boken desto mer börja jag tänka som den och
även leva efter det =)

Har ett kanonexempel som hände mig idag men det vill
jag inte riktigt berätta än. Men något som gjorde mig så
oerhört glad i alla fall!



Så här får ni ett riktigt bra boktips av mig! Läs denna!
Ni kommer verkligen må bra av det! Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0