Kokosdoftande morotsoppa



Ikväll lagade jag den första rätten från Linas matkasse som vi fick igår.
Det blev kokosdoftande morotssoppa, grönsaksstavar, nötter och ugns-
bakad chiabatta. Kändes riktigt nyttigt och var rätt okej smak på. Det
var väl inte jättegott men inte heller dåligt, det funkade helt enkelt!

Nu sitter vi med varsin dator i soffan men Sverige-matchen i bakgrunden
på tvn. Ser mörkt ut för Sverige, och då är det San Marino dem spelar
mot!! Vad är detta???

Dag två på min utmaning har gått lättare än vad jag trott. Jag som har
ett sådant stort sockerbegär trodde det skulle vara svårare än vad det
har varit att inte ta en chokladbit efter maten eller till fikat på eftermiddagen.
Sjukt skönt känns det, men så är det bara dag två också =P


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Nyfiken på om resten av Linas matkasse var god???

2011-09-10 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0