Kaos på jobbet

Idag annonserad vi juniorkläder och då framförallt en overall
på juniorer från vårat egna märke Everest. Den kostar från
börja 699:- men sålde ut den för 399:-!!!
Kan säga att vi sålde slut på ALLA idag! Innan klockan var ett
så hade vi endast sju-åtta stycken kvar på rundstället och
inget mer i lager! Helt sjukt vad folk handlar när det blir billigt.
Var ju vissa mammor som köpte 3-4 stycken bara för att testa
storlek och kolla vilken färg som skulle passa.
Lovar att det blir en del återköp imorgon =/

Så idag har det varit hetsigt. Har fått vara en hel del nere på
skoavdelningen vilket är så kul. Jag lär mig alltid något nytt
när jag jobbar där nere. Men vad vore en dag på jobbet utan
underbara kollegor som gör dagen mycket roligare =)



Åsa och Johan precis vid öppningen i fredags när jag var på väg till
tåget. Måste även nämna och länka till Johans blogg. Den killen skriver
så grymt bra, ni måste läsa den!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0