Whitney Port at BikBok

Ingen har väl missat att snygga Whitney Port idag
lanserar sin kollektion på BikBok??? Kikade inte på
hemsidan för och kolla in kläderna och det var ju
bara ett sådant stort ha-begär som kom fram!

Hittade massa snygga kläder som inte är så fasligt
dyra heller. ge mig ge mig ge mig!!! =)



Och för er som inte vet vem hon är så är hon mest
känd för sin medverkan i serien the hills. Port har
även sin egna serie som heter The City, dock något
som jag har missat =/



Visst är det snygga kläder?!?! Älskar väskan!



Nej det blir nog att försöka hinna med en sväng till BikBok
imorgon på lunchen... kommer nog resultera i några kronor
fattigare =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0