Don't worry! Be happy!

Varför, varför, varför!!!
Varför är jag så lättpåverkad?
Varför låter jag saker som får mig att må dåligt komma över mig??

I boken hemligheten så beskrivs "lagen om attraktion" mycket väl
och jag förstår vad den handlar om:
   -Lagen om attraktion säger att människor och företeeler med
    liknande frekvenser dras till varandra, så när du tänker en tanke
    drar du samtidigt till dig liknande tankar.

Jag måste komma underfund med vad det är jag tänker eller gör
som får mig att dra till mig detta?!
   -Ingenting kan komma in i ditt liv om du inte har kallat till dig det
    genom dina mest grundläggande och ihålland tankemönster.

Nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på lite avslappningsmusik,
och samla mina tankar!! Återkommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0