"Blädag"

Idag är verkligen en sådan där dag man bara
vill glömma bort. Så det är precis det jag ska
göra. Jag ska inte hänga upp mig på saker som
bara får mig att må dåligt. Bättre att få ur sig
luften inom sig och gå vidare!

Jag har precis kommit hem ifrån en timmes
Body Pump vilket var precis vad jag behövde
för att avreagera mig! Underbart! Var inte där
själv utan var där med Katja och Anna. Helt
underbart att ha vänner som dem som är med
på allt ;)

Nu står jag i köket, lagar mat och bloggar
samtidigt... bara för att jag kan ;)

Blir lite Pytt i Panna innan soffan och sedan blir
det läggdags och till att läsa i hemligheten.
Känner att mitt självförtroende och mina tankar
måste få en liten boost!

Fick en underbar nyhet igår om att min söta lilla
Åsa har börjat blogga igen! Så jag tänkta jag
skulle länka till henne... Neelima


Kommentarer
Postat av: Åsa

snyggggging ;P

2011-10-03 @ 23:23:18
URL: http://neelima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0