Julbord/Nyårsklänning??

Ja, man får ju börja spana efter detta nu. Har egentligen en
som jag använde förra året. Frågan är om man kan köra på
samma i år igen??
Men i alla fall så har jag hittat framförallt två nu när jag
surfade runt lite här =)
De översta klänningen såg jag inne på Vila igår och den var
så snygg!! Den är mycket snyggare i verkligheten än på bild
kan jag lova. Men jag har ju nyss köpt ett par rosa pumps
så får nog hålla mig till den jag redan har då den är svart.
Men roligt att kika runt!

Kommentarer
Postat av: Mika

Tack, vad glad jag blir! Jag har varit en dålig läsare av din blogg nu för jag hinner inget annat än att äta, sova, träna, jobba :) Men att jag läser vet du väl sen innan :)



Kram och hoppas att vi kan promenera imorgon!!

2011-11-15 @ 21:42:30
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Mika

Förresten gillar jag den översta klänningen SKARPT!

2011-11-15 @ 21:54:04
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0