Sunshine outside

Godmorgon solstrålar! Har vaknat upp med ett underart
humör och hur pigg som helst. Har ätit frukost och gjort
mig i ordning. Så nu sitter jag i soffan, dricker te och ser
på nyhetsmorgon =)
Igår fick jag köpt massa nytt till lägenheten. Bland annat jättefina krukor
och blommor till bland annat sovrummet. Köpte löpare och bodstabletter
till bordet och ett snyggt duschdraperi. Nästa steg blir att skaffa gardiner
är så tomt här just nu... Har hittat massa fint på nätet men svårt att veta
vilka färger och mönster som passa väggar och möbler. Få se vad det
blir. Idag börjar jag jobba 8 och slutade sex, då får det bli en promenad
runt sjön skulle jag tro.
Rocky har funnit sig hemma i nya lägenheten. han måste nog vara den
mest flyttade katten jag känner. Detta var den sjunde gången han bytte
boende, så himla skönt att han inte har problem med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0