Söndag

Jaha, då var det slutet av veckan igen då. Söndag.
Idag har vi inte planerat ett skit faktiskt och det är otroligt
skönt. Var precis ute och joggade en sväng, blev 7 km men
tyvärr orkade jag inte jogga hela vägen utan bara 5,5km typ.
Det var extremt tungt idag att springa och jag vet inte varför,
kan vara dålig mat eller varmare väder men jag härdade ut!

Blir nog en lite promenad idag bort till ÖoB och Jysk bland
annat och sen till garaget och putsa lite på mitt skrivbod jag
ska fixa i ordning.

I fredags var jag och Diana på modevisning här i Växjö på
loft. V fick goodiebags och drinkar och fick se massa fina
kläder ifrån bland annat kompaniet, bik bok och sisters.
Fick syn på en grymt fin vit kostym som finns på sisters som
jag såå gärna vill ha. Måste iväg och prova den i alla fall!



Så snyggt till sommaren med en korallfärgad top under =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0