Öhr´s lantcafe

Igår efter jobbet så mötte jag upp Elin och sedan begav
vi oss till Öhr´s lantcafe. Ett fik som Elin och David hade
hittat dagarna innan som hon ville visa mig.
Och jag älskade det!!
Så här såg det ut. Det fanns massa gamla antika saker och massa fina
inredningsgrejjer till lägenheten. Man hittade tavlor med motiv från den
gamla goda tiden så som reklamskylt för pommac! Hur längesen var det
inte man drack pommac?
Ing-Marie: Vi MÅSTE besöka detta nästa gång ni är nere, du kommer
älska det lika mycket som jag =)
Cafet är ett gammalt ombyggt mejeri. Och överallt fnns det skyltar som
berättar vad dom olika rummen användes till och dem har även lyckats
ta fram dom första tapeterna som sattes upp och brutit fram första golvet.
Supermysigt verkligen. Och gott fika hade dem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0