Nya skor och sovmorgon



Börjar komma i ordning mer och mer i lägenheten. Här syns dem nya
blommorna och krukorna jag köpte häromdagen. Gardinerna och ljus-
staken hittade vi i garaget där vi förvarat kartonger från lägenheten i
Uddevalla. Helt sjuktså fort man glömmer vad man har!



Jag köpte nya skor igår, nya löparskor. Blir så mycket roligare att dra
ut och springa då! Orkade dock inte springa igår så gick en halvmil
tillsammans med Micke istället. Ska försöka att ta mig runt sjön idag
i alla fall =) Älskar känslan av att springa ute i naturen, så mycket
bättre än ett löpband som bara känns tillgjort.

Nu ska jag snart dra mig till jobbet. Börjar tio i tio idag vilket gav mig
en liten sovmorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0