Mors dag

Idag vill jag säga grattis till min älskade mamma på mors dag.
Har inte haft möjligheten att vara uppe och fira med hon fick
ett telefonsamtal och en present ändå =)
Idag har vi bara tagit det lugnt så bröllopet igår blev väldigt
lyckat. God mat, bra sällskap och gratis dricka =) Mycket dans
och spex blev det. Riktigt kul.
Så idag mår man ju som man förtjänar och tyckte jag förtjänade
en lite längre sovmorgon. Sedan slöa jag i soffan framför en film
tills vi tillslut gick ner till stan och fika med Salem, Johan och Ida.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra =) Se en film,
se på tv, spela sims, poppa popcorn, gå ut och gå, lägga sig och läsa.
Hmm, har så dålig fantasi och för lite ork för något egentligen.
Men snart är denna helgen över och då startas en ny fantastisk vecka =)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0