I mammas garderob

Ja hur låter det tänker ni? Ha ha! Jo jag är hemma hos
mamma just för tillfället. Ska snart bege mig ner till stan
för att möta upp åsa, storasyster och barnen för att leka
lite i lekparken vid simhallen. Tråkigt nog är det varken
varmt eller soligt här just nu så jag blir ju tvungen att
leta fram något varmare. Så då går lilla Sandra loss i
hennes mammas garderob oc gissa vad jag hittar??
En virkad topp av något slag. Älskar den, virkat är ju jätteinne just nu
i modevärlden. Så man kanske ska sno med denna hem?? Har letat efter
något sådant här eller en kofta av något slag som är vit och virkad.
Få se om min snälla mamma lånar ut den en stund?
Nu blir det till att sminka sig lite och dra sig ner till stan =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, det är så det går till när mina kläder försvinner...

2011-05-16 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0