Bröllop!

I lördags var jag på mitt första bröllop som jag kan
komma ihåg ska väl läggas till. Jag har ju varit brudnäbb
och så när jag var liten men det minns jag bara vagt.
Det var min kära barndomsvän Pia som gifte sig med sin
Fredrik. Det var jättevackert bröllop med många överrask-
ningar, skratt och minnen. Jag höll ett tal bland annat, helt
improviserat och inget jag tänkte att jag skulle göra heller.
Men det var kul =)
Här är dem precis nygifta och kommit ut ur kyrkan. Tyckte det var
väldigt fint att dem valt att vi skulle blåsa såpbubblor istället för att kasta
ris. Det var väldigt vackert.
Brudparet med tärnor och bestman´s. Alla hade matchat med den fina
röda färgen som även fanns på baksidan utav Pias klänning.
Istället för att anlända till festen på Villa Lindesnäs i bilen som stod
utanför kyrkan så kom dem med ett skepp. Högst ovetande stod vi och
väntade på bilen som aldrig kom.
Bröllopstårtan med tillhörande cupcakes.
Det tradionella uppskärandet av tårtan tillsammans.
Och en ganska suddig bild utav deras första dans. Här ser ni även det
röda snöret som finns i ryggen av klänningen. Jättevackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0