Vårkläder

Ja nu när plusgraderna börjar gå uppåt (åtminstonde här
nere hos oss i växjö =)) så börjar man kika mer och mer
på vårkläder. Jag har dock lovast mig själv att inte handla
något mer förrän jag sett resultat från min träning. Det
blir som en morot och belöning för all slit =)
Men som tur är det roligt!!

Så nu har jag hittat massa fina käder som jag vill köpa.
Bland annat dessa:



Kläderna är från både Nelly och Stadium. Riktigt snygga och vårigt.
Och till dessa snygga kläder måste man ju självfallet ha skor!!!



Som ett par snygga converse i vårens färger till exempel =)

Nu ska jag kila iväg till affären och handla in något gott inför kvällen.
Lutar åt att det blir tacopaj och sen ska jag baka snickers och snaska
på idag =) Nästa helg fyller Micke 25 och då kommer finfrämmat ifrån
västkusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0