Paintball!!

Ja det var det som var Mickes sista överraskning.
Under söndagen "kidnappades" Micke ytterligare en gång
och kördes ut i skogen utan en aning om varför.
Väl framme stod alla vi där som skulle spela och väntade.

Behöver jag ens säga hur kul det var???
Tyvärr har jag inte fått några bilder men så fort det skickas
till min mail så kommer jag lägga upp det.

Vi spelade på en bana som var 70X40 ungefär och full i snö.
Jag gillade att spela i snö eftersom det då inte kändes när
man slängdes sig bakom skydden =) Det blev ju givetvis
lite blött men det var inget jag brydde mig om.

Min första tanke var att det skulle göra ont när man blev
träffad men det kändes knappt, kan i och för sig bero på
att när jag väl blev träffad på kroppen var det på 22 meters
håll? Men fasiken var kul det var! Det måste göras om!

Vi körde några matcher där under två timmar och sista
matchen hade vi alla gaddat ihop oss. Så när startsignalen
väl gick så sprang alla som var i Mickes lag över och joina
det andra laget för att spela alla mot Micke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0