Klassfest

I lördags var jag på klassfest för min gamla nia.
Det var riktigt kul att träffa alla igen och se vad
dem hade för sig idag. Framåt kvällen drog i stort
sett alla vidare till Mortens då det dog på Riverside.
Det negatvia med allt var den otroligt grymma
servicen på Riverside utav personalen och dålig
mat var det också. Kan ju säg att jag inte kommer
käka där igen, inte värt pengarna.
Fick träffa Åsa igen efter två år, vi var i stort sett
oskiljbara under högstadiet. Var till och med lärare
som refererade oss till piff och puff eller knatte,
tjatte utan fnatte. Hahaha!
Söta Åsa
Emelie och Marielle
Susanne och Frida
Jag, Lisa och Nicklas som olycklitvis fått rödvin på sig =P
Sammanfattningsvis en helt oförglömlig kväll.
Men dessvärre lyckades man dra på sig någon sorts förkylning
när man kom hem så ligger i sängen med feber och halsont!!

Kommentarer
Postat av: Piff till Puff :)

En helt oførglømlig kväll <3

2011-03-29 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0