Klänning till bröllop

Jag är på jakt efter en klänning som jag ska kunna ha
på två bröllop som jag ska gå på i maj. Och enligt
dresscoden måste den vara knälång eller längre, och
så får den givetvis inte vara vit. Har lite problem så att
säga!!
Det är jättesvårt och veta vad man ska ha på sig, vilka
färger man ska ha och vilken modell som sitter bra.
Jag har hittat en butik här i Växjö som säljer massa fina
klänningar i lite mer vintagestil, lite volanger och lite
brodyr. Superfina verkligen! Är lite inne på att ha en
gammelrosa klänning men vet inte alls. Är det några utav
er där ute som har förslag på vart man kan leta??
Nått sådant här är jag ute efter, men gärna i fler färger.
Vill ha lite vårigt och lite somrigt. Får bli ut på jakt så fort
jag blir frisk..

Kommentarer
Postat av: medina

hihi HTC Incredible S är suuuperbra. Faktikt mycket bättre än Desire ;)

OCh klänningar har du hitta på

Nelly , Topshop och kolla oxå på modezine.com



puss på dig godiing

2011-03-30 @ 23:23:43
URL: http://somethiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0