Back to work

Efter att ha legat plakat helt utmattad i två dygn med
ett dygn för återhämtning så är det dags att börja
arbeta igen. Ser jag fram emot =)
Har varti lite smått uttråkad här hemma det senaste
dygnet att jag igår städade ur garderoben och fick en
massa mer plats, positivt!
Ska passa på att hämta ut min cykel innan jobbet också
som varit på lagning efter en lite cykelolycka jag var
med om. Har haft cykeln sen jag var runt 13-14 år och
jag har aldrig haft problem med den så någon gång ska
den väl börja krångla? Det som hände var att frambromsen
hängde sig när jag skulle bromsa för stoppljus. Ja ni ser
vart det hela går? Jo jag voltade över cykeln. Som tur var
klarade jag mig helt oskadd men bakdäcket hoppa av,
vajerna till växlarna gick av och bromsen var fortfarande
fast. Men nu ska den vara lagad =)
Ni får ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0