Transformers

Ja, lite pinsamt att säga det, men nu har jag änltigen sett båda
filmerna av Transformers som alla sagt är så bra. Och visst är
dem det! Kan ju inte mer än instämma att Megan Fox är grymt
snygg och har den där "killing body" som jag själv velat ha!

Men som sagt gillar jag filmerna, gillar den genre med lite
science fiction. Så nu måste jag ju bara se trean som släpps
snart på bio!







Favoriten Optimus Prime!! =)



Snygg, sexig och singel??? Nej det vet jag inte men din kropp vill jag
ha. Men det är bara att fortsätta med träningen sååå ;)

Ska ge er ett lite tips på en film som påminner mycket om transformers.
Om ni gillar dessa filmer så tror jag att ni kommer gilla ---->
World Invasions - Battle of Los Angeles
Riktigt bra fatiskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0