Spegelbyrå

Förra veckan fick jag äntligen tag i en spegelbyrå till bra
pris och som var precis som jag ville ha det! Så här såg
den ut när vi hämtade den
Rätt dålig bild men det var denna som skickades till mig innan
jag åkte och kolla på den "in real life" så att säga =)
Och ikväll har jag och Micke varit borta i garaget och fixat till den
för att kunna målas vitt =) Kommer bli superbra!
Lovar att visa bilder så fort den har torkat och är ihopsatt igen =)
Ikväll har jag även fått massa ideer på vad som ska köpas in till
lägenheten, vad jag önskar. Inga dyra grejjer utan små detaljer
som kommer göra så mycket! Hoppas även att snart kunna skriva
ut massa bilder till våran "fotovägg".
Nu blir det sängen för mig, jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0