Nyinköpt!

Ja, precis som jag berättade tidigare så blev det en hel del
inköp i helgen. Hela gårdagen gick åt till att shoppa. Vi
började dagen på Erikshjälpen för att kolla efter nya möbler
till lägenheten men det fanns inget kul, dock kom jag därifrån
med ett spel, som kostade mig hela 10 kronor! Perfekt!
Det var sedan lite fika och ett stort inköp på bland annat Gina
Tricot utav dessa plagg:
Köpte ett par höga marinblå byxor från Gina, och den vita armlösa
toppen. Dock gillar jag inte toppen så mycket, känns som att det
blir för mycket fluff fluff, lite för mycket marängbakelse. Men vet
inte vad tycker ni??
Ha ha, ser att jag under blusen har min nya bh som är i färgen
korall, kanske inget jag ska ha nder blusen. Behåller jag den så
blir det antagligen någon snygg spetstopp som ser ut som en bh,
kommer inte på vad den heter dock, bustier??
Chnoshortsen köpte jag på Stadium och jag älskar färgen.
Blir fint till solbrända ben och på sommarkvällarna ihop
med en stickad kofta/tröja i vitt =)
Inhandlade även ett par korta shorts från Gina, ett par knä-
korta leggings i svart och ett armband från Vero Moda.
Lovar att ni ska få ett par bättre bilder på mig i kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0