Nike +

Som några av er redan vet så pågår det just nu en tävling
på våran arbetsplats som har med Nike+ att göra. Nike+
är en hemsida där man registrerar hur många kilometer
man sprungit eller gått. Detta gör man med hjälp utav ett
armband eller en "app" i Iphonen (om man nu har en sån?).
Då jag inte äger en Iphone så använder jag då ett armband som har
kontakt med en liten sensor jag har lagt i min nike-sko.
Denna tävling då gäller inte bara vår butik utan alla Stadium-butiker
och just nu ligger vi på 13:e plats. Givetvis är det priser inblandade
och det är inga dåliga priser heller. Några av priserna är en Sälen-
weekend eller en valfri landskamp. Kul! Tävlingen avslutas på torsdag
så nu är det att köra gärnet det sista.
Det som visas på armbandet är det som jag gick igår. En låååång
promenad minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0