Motivationen tryter!

Ja det kan man minst sagt säga att den gör på denna blogg!
Men jag lovar att jag ska skärpa mig! Kul att se att det är
minst 50 unika besökare om dagen trots att jag inte uppdaterar
frekvent =) Undrar vilka ni är så ni får väldigt gärna skriva en
kommentar, det kommer även öka min motivation =)
Idag blev jag äntligen klar med min spegelbyrå!!
Som jag gått och längtatefter att kunna packa ner mina och mickes
sockar som legat i en låda på golvet, plus alla mina skor!!!
Så här ser den ut!! Innan jag gjorde något med den var den helt i
furu, vilket jag inte är jättefrötjust i ;)
På byrån har jag för tillfället satt upp två kort. Det till vänster är på mig
och min lillasyster och det till höger är på Micke och hans farfar =)
Svårt att ta kort på hela rummet men här är ett gott försök. För er som
har sett bilder tidigare lär märka att vi roterat sängen och garderoben.
Känns mycket större på det här sättet och mysigare. Vad säger ni?
Har ställt sängen mot det andra fönstret. Tycker det är mysigt att ha
sängen mot just ett förnster för jag älskar att vakna utav solljuset som
lyser in mot en =) Garderoben står till vänster om sängen men jag tog
inget kort på den för den är så himla ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0