Fynd

Ja, det är precis det jag gjorde idag! Var en sväng på erikshjälpen
när dem öppnade vid tolv. Det var typ jag och femtio pensionärer
som stod och hängde på dörren. Kan i alla fall säga att jag drig ner
medelåldern rejält. När jag väl kom inte funderade jag på vad som
skulle fyndas och gick och kikade lite. Vet ju att vi behöver ett nytt
matsalsbord och stolar för minst sex personer.
Hittade då detta snygga bord med charm i. Har blivit lite för frälst
i äldre möbler, kanske för att det passar vår lägenhet inrednings-
mässigt. Men det är så himlar charmigt och fint med äldre möbler,
och framförallt robust!
Stolarna behöver lite extra kärlek i form av ny klädsel, tänkte se om
man kanske kunde matcha tyget i gardinen till stolen? Eller någorn
färg från gardinen. Ja, jag får se hur jag gör.
Men som ni ser så är möblemanget ifrån serien äpplet, himla fint!
Jag är riktigt nöjd över mitt fynd idag!!
Utöver detta bord blev det även en fotoram, ett pussel och en spets-
duk som jag tänkte använda till min lampskärm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0