Ett litet bett??

Jag har fått ett bett av något slag på mitt ben!!!
Det har kliat som saaatan fram tills ikväll. Upptäckte det
igår morgon när jag gick till jobbet men då såg det ut som
vilket myggbett som helst. Men jag tror inte det är det....
Det röda är lika stort som en femma typ och den vita ringen som en
hockeypuck. Och allt sticker upp en centimeter från resten av benet.
Ser skitskumt ut, värre än på bilden, men där ser ni ungefär.
Ringde sjukvårdsupplysningen (duktig som jag är) och hon sa att om
det inte går ner tills imorgon ska jag uppsöka vårdcentral eller om jag
skulle får feber eller frossa. För det lät som att fästingbett som kunde
ha utvecklats till borelia????? JAHA!!!! Nu blev jag mindre orolig liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0