Ullared!

Ja nu har jag kommit hem, har varit hemma en sväng också
och varvat ner. Det vart en tolvtimmars resa för oss två. Vi
åkte från Växjö klockan 6 och kom hem vid 18-tiden. Det har
varit riktigt kul! Blivit av med en del pengar men en massa
prylar, kläder och mat rikare =)

Dessa är några av mina fynd idag!



En te-låda. Har spanat på den länge och nu blev den min!!!





Två lampor och en porslinsfigur i mitten. Nu får vi äntligen lite ljus i
vårat vardagsrum =)



Ett pussel där uppgiften är att pussla det som en person ser. Till exempel
på dett ajag köpte ska jag pussla det som en häst och ryttare ser som
står precis bakom första raden personer på bilden. Så det första blir ju
att pussla personernas baksidor och sedan gissa vad det är dem ser =)
Lovar att slänga upp en bild när jag har tagit mig tid att bli klar!



Ett spel som jag länge velat ha! Huur kul som helst!



Givetvis gick inte katten lottlös i denna shopping. Förutom kattmatshink
och underlägg fick han mat, godis, halsband och en leksak!

Micke fick ju också givetvis lite saker men det lägger jag inte upp här
och dom kläderna jag köpte till mig lägger jag upp senare när jag orkar
"mannekänga" för er.

Nu blir det att slappa lite i soffan framför True Blood och ladda om
batterierna, imorgon är det dags att jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0