Sommarfin

Kände att det var dags att bli lite sommarfin i håret
så jag ringde min lillasyster och köpte lite hårfärg
och sedan såg jag ut så här i håret...
Hade även på mig mina nya armband som jag har köpt. Även ett
armband som jag köpte på fjorden, jag och min lillasyster har likadana.
Igår var Anneli och barnen här ute och myste. Vi sola, bada och grillade.
Barnen fick även lite lördagsgodis. Fick en supersöt bil på Emma som
visade att hon ville ut och busa!!
Sötnosen fick tag på Mickes skor som var på gränsen till för stora =P
Nu väntar vi in några vänner och en hund så blir det grill i det underbara
vädret här på Hafsten. Ska ta lite bilder på hur stugan ser ut och på den
härliga verandan så ni får avundas vårat sommarställe =)
Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0