Skooor!!

Ja jag har fått dårdimpen på at köpa skor! Vill ha massa fina
skor och gå runt i! Igår kväll så hade jag bjudit hem Moa och
Katja från jobbet på lite tacos och spel och då satt vi och prata
lite om skor, pumps närmare bestämt. Katja ville ha ett par
med riktigt hög klack, 11 cm minst om jag inte minns fel? Jag
själv hade nog aldrig klarat av att gå i sådana skor men någon
gång måste vara den första? Så jag tittade in på nelly.com lite
snabbt för att se vad jag hitta =)



Me like! Båda färgerna också! Dem har en klackhöjd på 14 cm.
Kanske lite i högsta laget men jag gillar dom!! Dessa skor heter
Exclusive Jennie och kostar 299:- Ett bra överkomligt pris!

Sedan hittade jag dessa också som också blev en klar favorit!

Dessa heter Naomi och har en klackhöjd på 13,5 cm. Något lägre
men det är fortfarande högt. Kostar 349:- Inte heller så farligt pris.
Blir jobbigt att istta här och kollar på skor när man enkelt kan trycka
på köpknappen?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0