Projekt!

Ja jag har ju några projekt på gång hemma i lägenheten.
Göra om lite och fixa till lite. Senaste tillskottet av möbler
var ju bordet och stolarna jag köpte på Erikshjälpen.



Blir nog ett byte utav sittdynor så småningom när jag bestämt mig för
vilket tyg jag vill ha, och gardiner =) Kanske skulle matcha?

För ett tag sedan så köpte jag en taklamp på loppisen Hjortsberg för
20 kronor, BILLIGT! Den var tanken att jag skulle göra om "ala äntligen
hemma" som jag såg på förra veckan. Så här så lampan ut innan...



Fint tyg, fin form och klar att användas som den, perfekt! Men så skulle
det till en detalj till. Detta blev resultatet...



Jag tror det blir ännu bättre när jag får byttkontakten till en jordad så
det blir lite ljus i lampan. Men tyckte den passade bra in i sovrummet!

Nu ska jag bara fixa en till lampa, dock en golvlampa till något i samma
stuk eftersom den ska stå bredvid min spegelbyrå. Sedan vill jag skaffa
ett överkast av något slag.

Något i denna stilen kan jag tänka mig:







Så himla fina =) Får börja spana och kolla nätet på vad jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin lampan blev:)

Kul att hittade matsalbord, det blev fint...

Du kan ju se om du hittar svart tjockt linnetyg, å klä stolsdynorna med ??!!

Du skall nog ta en tur till Göksäter när ni e här nere..

Tror bla du kan hitta överkast där...

Kram Svärmor...

2011-07-04 @ 21:42:37
Postat av: Sandra

Ja, micke kommer nog inte vilja åka med dit ut men om svärmor har tid och lust så kanske hon vill göra mig sällskap??

2011-07-05 @ 22:24:23
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0