Migrän!!

Gammal outfit bild men jag älskar den virkade tröjan som mormor
gjorde till mamma. Den är dock lite för stor vid halsen så den glider
ner över axlarna hela tiden och då även ner hela vägen =/
Imorgon blir det en tur till Ullared, det ska bli sååå kul! Det blir bara
jag och Elin då våra killar inte är så förtjust i Ullared eller att shoppa .
Vår resa börjar redan klockan 6 på morgon och vi blir borta heela
dagen, så mysigt!
Hade tänkt jag skulle ut och springa ikväll men hade sån hemsk migrän
när jag kom hem så det blev alvedon och ner i sängen bums! När jag
måde bättre drog jag ner till PM och mötte upp micke bland annat för
att käka lite. Gott! Nu blir det sängen då man ska upp tidigt imorgon!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0