Kul övning!

Var nere på gymmet idag efter jobbet för att pressa ut den
sista energin som möjligen kunde finnas var i kroppen för
dagen. Det blev 20 minuter på löpbandet och en timmes
body pump. Kändes otroligt skönt efter dom 90 minutrerna!
Under iden jag varit borta från gymmet hade dem hunnit
släppa ett nytt pass och det var ju rena döden för rumpa
och lår! Märks att det är "beach 2011" som gäller stenhårt!

Men efter att jag hade sprungit skulle jag stretcha lite lätt
och kan då inte undvika att se övningarna för kettlebells
som satt på väggen. Började läsa och hittade denna övning.
Och med min fantasi kan ni ju kanske förstå vad jag syftar
på?? hahaha!



Lite roar dem små eller vad är det man brukar säga?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0