Kitchen Aid

Jaha, då var det ne helt ny färsch vecka! Och jag har gett mig
f*n på att jag ska träna och äta rätt! Måste sluta med allt skit
som jag äter, oftast småäter jag på kvällarna och eftermiddagen.
Har varit godis och kakor varje dag nu senast =/ Inte bra!
Jag började veckan bra. Har inte ätit godis eller några kakor
eller något. Ätit rätt och var nu ikväll ute och sprang några
kilometer. Känns helt underbart att börja veckan på detta sätt!
Sitter och kollar på blocket efter en köksassisten, helst en kitchen aid!
Hade varit härligt att kunna bakat sitt egna bröd och det underlättar ju
bland annat vid bullbak. Sedan är det en snygg inredningsdetalj!
Nu blir det snart Mike and Molly och mys i soffan med VATTEN!
Inget annat ;)

Kommentarer
Postat av: Louisa

You go Girl!!!

2011-07-12 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0