Jobbhelg

Ja, denna helgen är min helhelg. Jobbar då både lördag och söndag.
Men i detta vädret känns det som att det är rätt helg att jobba.
Man jobbar bara en helhelg i månaden vilket känns väldigt bra.
Nästa helg är jag ledig hela helgen, dock åker Micke iväg med sina
vänner på killvecka. Tråkigt att vara ensam =( Men jag har förvarnat
mina vänner att jag lär ringa dem så fort jag blir rastlös! =)
Det är tur jag har min sötaste pisse som sällskap. Vet inte hur jag ska
klara av att sova. Har problem med att sova själv, eller så fort Micke
inte är hemma men detta blir bra träning =) Tråkigt nog väljer min katt
att spendera sina nätter utomhus så jag blir heeelt ensam i stoooor
lägenhet... inga skräckfilmer här inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0