Fotovägg

Jag vet inte om jag nämt något om min fotovägg?? Men det är
något som jag satsar på att få upp väldigt snart. Och faktum
är att jag redan har börjat med några få fotoramar...



Tanken är att korten ska stta lite huller om buller på väggen utan någon
struktur som helst. Så jag gjorde som så att jag spikade upp fem spikar
och sedan hängde jag upp tavlorna =)

Min första tanke var att ha en väggtext (i mitten där den stora tavlan är)
där det skulle stå något med kärlek för att sedan sätta upp massa kort
som betyder mycket för oss.Men eftersom Micke inte gillar väggtexter får
det bli utan.

Nu blir det till att köpa fler fotoramar och fler kort för att
kunna fortsätta.

To be continued ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du kan ju alltid sätta citatet i en ram och hänga upp. ;-)

2011-07-05 @ 18:33:54
Postat av: Sandra

Jo jag har tänkt den tanken med men micke gillar inte det heller =(

2011-07-05 @ 22:23:33
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0