Då och nu!

Satt och kollade på gamla och nya bilder på mig. Och det är
sådan skillnad på hur jag såg ut för typ 4 år sedan jämfört
hur jag ser ut nu! Älskar verkligen att träna och mår bra och
så länge jag håller på med det jag gillar kommer det att synas
på min kropp!

Men det är en lite bit kvar till min toppform som jag vill nå!





Två bilder från då-tiden. Och det är ingen tid jag saknar...




Hittade dock ingen bra ny bild på mig men ska ta en snart! =)
Kul och jämföra.

Här får ni en bild på den formen jag vill nå, som är mitt mål!



Snart så!

Nej nu blir det ut och springa en sväng. Blir så motiverad av att se på
bilderna och sedan är jag just nu grymt rastlös! =)


Kommentarer
Postat av: Åsal

Är det i min gamla lägenhet på vallhallav, den sisttagna bilden ? ;P

2011-07-07 @ 21:28:11
Postat av: Sandra

Ja Åsa, det stämmer. Det var en utav dem många kvällarna vi gjorde oss i ordning hos dig och gick ut sen =)

2011-07-07 @ 22:15:18
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0