4 krogar?

Oj, nu var det längesedan jag uppdater. Ber om ursäkt för det
till er som vill följa min dag =P Igår var en dag som gick otroligt
fort. Började jobba klockan 10 och helt plötsligt skulle vi stänga?
Det är roligt när dagarna går så fort på jobbet och speciellt igår
då jag skulle möta upp Micke och några vänner för att käka och
mysa på det nya fyra krogar som öppnat här i Växjö.
Tyvärr var det inget toppbetyg för restaurangen steakhouse som
vi åt på. Såserna smakade bara smör, klyftpotatisen var för mjölig
och Salem som beställde tonfisk fick den kall? Micke beställde även
en förrätt men den fick han till maten?? Vad hände där?
Jag får väl försöka att ge stället en andra chans men vad man hört
ska det inte vara sådan bra service eller mat, och det märkte jag
stämde in. Plus att jag vid bokning av bordet fick sitta i telefon
sammanlagt 60 minuter innan svar?? Not good!
Efter maten satte vi oss i alla fall i bistron som låg bredvid. Vi
beställde in lite rosé och satt och tjatade en bra stund.
Nu blir det till att göra sig i ordning för ännu en dags arbete.
Men det är ju bara två arbetsdagar kvar till semester! Längtar!
Idag slutar jag även klockan fem! Gött! Så då blir det till att knalla
iväg till gymmet för lite kondition och styrka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0