Wanted!

Har varit så sugen på att inhandla en ny outfit ett
tag nu. Har ett par cityshorts liggande i garderoben
som jag inte använt på hur länge som helst. Har
helt enkelt inte vetat  vad jag ska matcha det till.
Tips är välkomna =)

Cityshortsen jag har ser ut så här, fast svarta:



Till dessa är tanken att ha en liknande sådan här
vit skjorta och en svart väst! Visst är det snyggt?!



Skjortorna hittade jag på Ellos och västarna på
LaRedoute.. Supersugen på att beställa hem nu!

Till dessa ska jag ha mina skor som jag köpte strax
innan jul på Åhlens:





Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: vanessa

svar: Tack så mycket! :)



- Jag diggar skorna grovt! Dem var/är sjukt snygga. Tror dock inte att jag skulle passa i dem.

kram

2011-01-04 @ 22:00:13
URL: http://liltouma.blogg.se/
Postat av: vanessa

Du är en av dem jag länkat på min blogg.

Jag länka dej eftersom jag tycker du är bra bloggare/bloggerska & jag länka dej eftersom jag läser din blogg varje dag! :D

- hoppas din kväll blir super.

kram

2011-01-08 @ 16:26:58
URL: http://liltouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0