Söndag

Nu har helgen gått förbi, och snabbt gick det.
Precis som vanligt då med andra ord?!

Lördagen hade jag tenta mellan 9-12 och det
kändes som det gick bra men säkert vet jag
inte förrän om tre veckor max, drygt att vänta!

Helgen har annars varit hyfsat lugn vilket har
varit skönt! Var på fest hos Alfons igår som
började med handboll och thaimat med vännerna.
Sedandök det upp mer och mer folk och till
slut valde jag och Micke att gå hem vid tolv.
Otroligt gott att komma hem tidigt!

Ikväll var vi och käkade på Bishops med gänget
och spelade även Pub Quiz som dem börjat med
där. Vi kom på andra plats och vann 150:- i
baren.. Lyckat!!

Under dagen idag satt jag och försökte börja lite
smått med Scrapbooking jag länge velat göra.
Kom så här långt...



Ska ta och skriva ut lite bilder snart så man kan
sätta igång på riktigt. Måste ha någon annan bisyssla
nu när plugget är klart.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0