Nyårsdagen

Jaha, då var det den första dagen på det ny året, 2011.
Det är idag man lovar sig själv att börja om på nytt med
något, lovar sig själv att bli bättre på något eller starta
något helt nytt. Vanliga löften är träna, äta nyttigt och
börja spara. Ja, vilka har inte dessa löften? Alla vill väl
leva det bästa man kan? Och hur många lyckas hålla det?



Jag då? Jag har lovat mig själv något så enkelt som att
fullfölja mina drömmar och mål detta året.
Att börja träna, äta nyttigt och vara sparsam är något jag
lovar mig varje dag, och inte bara varje år.

Gårdagen spenderades i Båstad med goda vänner och alteregos =)
Har några bilder men orkar inte läggaa ut dem nu utan ni får vänta
tills imorgon. Dagen idag har mestadels sett ut som så här..



Mina två älsklingar på ett och samma ställe <3


Kommentarer
Postat av: V

haha tack! Eller vad man nu kan säga? :)

Ibland kan det bara vara kul och ta kort på sej själv, hih.

Hoppas du hade en härlig och rolig nyårsfest!

God fortsättning :)!

2011-01-02 @ 15:17:21
URL: http://liltouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0