Händelserik vecka

Denna vecka kommer det hända mycket.
Och mycket hände redan igår!

Igår fick jag min OnePiece från Micke!
Love it! Behöver dock byta storlek, så nu
måste jag vänta ytterligara på den =/
Fick även ett tråkigt besked igår som gjorde
mig lite nere, hade verkligen hoppats på ett
ja, men livet går inte ens vägar hela tiden...

På lördag har jag tenta, ska bli skönt att bli
klar med kursen och vara lite ledig. Känner
att kroppen behöver det! Och imorgon tidigt
har jag något annat rolig som väntar mig!
Håller tummarna för det så länge!

Till helgen är jag ledig och det ska blir sååå
skönt. Första helgen sen i somras jag varken
jobbar eller pluggar, bara ledig!!!

Nu ska jag kila iväg till jobbet. Uppe med
tuppen idag som ni ser =/



Bjuder på en bild från igår när vi var hemma hos
Alfons och spelade Xbox Kinect. Jätteroligt var det!
Och för er som inte vet vad det är så är det du själv
som är kontrollen i spelet. Det din kropp gör, gör
din karaktär i spelet! Har en del roliga filmer på det
som jag kanske lägger upp senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0