Bilder från nyår

Som jag lovade lägger här nu upp lite bilder från
nyår. Men först ska jag lägga upp bild på den klänning
jag hade på mig under julfest/julbord och även nu...



Jag ser ju lite smått förvånad eller missnöjd ut men bry er inte om
det =). Älskar klänningen och skorna jag har på mig köpte jag på
åhlens för endast 399:-, supernöjd!!



Här har ni våran superfina bordsdekorering som alla hjälpte till med.
Vid bordslutet sitter Johan och Ida och på golvet ser ni Salems Zelda.



Många kocka som också resulterade i en kanon god tre rätters middag!



Här är det något som är så faascinerande att alla ska ta kort och
beskåda. Pelikanen som håller champagnen har sin egna historia som
jag inte orkar dra upp nu =)



Är det nyår så är det!! =) Gott!!



Humöret på topp hos alla inblandade, här är Johan och Salem som
står för posen =) Salem var värden för kvällen!!



Den söta dansanta och sjungande Ida (Alias Tuwa von Trappe).
På tal om aliasen där, när man är i Båstad måste man tydligen har ett
"stekar"-alias att använda sig av. Några andra namn som fanns med
var Ludwig von Gyllenhammer, Giovanni, Beatrice von Sydhov också
vidare... Riktiga stekare var vi en stund där =)

Det blev i alla fall en lyckad nyårsafton och fest som för vissa slutade
halv nio dagen efter =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0